Bu Blogda Ara

20 Mart 2012 Salı

ELMA FIDANI ve LASTIK CIZMELER

Evime yurume mesafesinde olan GAMMA'nin yeni reklamini gordum dun televizyonda. Gamma, Turkiye'deki Kocta$ gibi insanların evlerini geliştirerek yaşam standartlarını yükseltmeleri için fikirler ve çözümler sağlayan yani  'Al ve Kendin Yap' tarzi bir magaza...

Havalarin isinmasiyla birlikte Gamma, bahce reyonu icin harika bir reklam hazirlami$. Izledikten sonra yuzumde kocaman bir gulumseme olu$tu ve bahcecilik ruhum uyandi.


 Nasil ama? ;)

Annem, kizim dogdugunda elma fidani aldi bize. Bu fidani bahceme dikmemi istedi. Torunu ve  elma fidani birlikte buyusunler diye. Zavalli elma fidani, verandamda bir saksi icinde bahceye dikilmeyi bekliyor 7 aydir. Zamani geldigi icin ve benim bahcecilik duygularim depre$tigi icin,dun fidani bahcemdeki toprakla bulu$turdum. Umarim tutar,buyur ve kizim golgesinde oyunlar oynayabilir.

Tabii ki her bayanin yaptigi gibi bahceye dalmadan once 'outfit'imi tamamlamam gerekiyordu :) Bahce tulumumu giydim ve cok sik kullandigim lastik yagmur cizmelerimi gecirdim ayaklarima.


Bu cizmeler o kadar rahat ki, yuruyuse,pazara,bakkala giderken ilk tercihim. Malum mart ayi yagmursuz gecmiyor. Bu cizmeler de cok i$e yariyor.

'Apartmanda oturuyorum, bahcem yok , sense lastik cizmelerden bahsediyorsun' dediginizi duyar gibiyim. Haklisiniz..Ama dogru soyleyin. Cicek fidanlari ile susleyebileceginiz balkonunuz da mi yok ya da pencere onunuz. Apartmaninizin ya da oturdugunuz sitenizin kucucuk de olsa bir bahcesi vardir. Oraya dikin bir$eyler. Emin olun , terapi gibi gelecektir toprakla ugra$mak.

'Yok benim toprakla,cicekle i$im olmaz ama ben bu cizmelere bayildim' diyorsaniz, o da olur. Hem de cok guzel olur. Sizin gibi du$unen cok insan var. Bu lastik cizmeler bu aylarda 1 numara.. Rengarenk,civil civil, herkesin ayaginda gormek mumkun. Ben di$ari cikarken giyiyorum kot etegimi , altina da bu cizmeler cok yaki$iyor. Kot pantalon, taytlarin altina da oluyor. Iste sizin icin sectiklerim :

 











  Lastik cizmelere takilmi$  'Lily of the valley'..Bahar, bir resimle bu kadar guzel anlatilabilir heralde


Cocuklar icin yapilmi$ olanlari da cok guzel
Bu modayi en yakindan takip eden cocuk tarti$masiz Suri Cruise:
 






 Chanel,Burberry gibi buyuk markalar da bu lastik cizme akimini yakindan takip etmekte...

Ve kameraya lastik cizmelerle takilan unlulerden bazilari:

 

Peki gelinliginizin altina giymeye ne dersiniz? Tamam, biraz ileri gittim sanirim :)

Ben kendi cizmelerimi Sherwood Forest'dan aldim ve keyifle kullaniyorum.

I$te bloguma konu olan elma fidanimiz ve daha yurumeye bile ba$lamayan kizimin lastik cizmeleri :)
Fidana cansuyunu verirken...
iyi baharlar arkada$lar!!!

Hiç yorum yok: