Bu Blogda Ara

12 Nisan 2012 Perşembe

BANYO'da MERDIVEN

Ne alaka diyebilirsiniz..Arkada$lar banyonuzda merdiven cok isinize yarayacaktir. Dolap olmayan, bo$, ölü alanlari merdiven dayayarak degerlendirebilirsiniz.
Sonra da merdivenin her bir basamagini raf $eklinde kullanabilirsiniz. Havlularinizi guzel guzel dizersiniz. Ya da sabunlarinizi , sac bakim urunlerinizi , akliniza ne gelirse... Ya da islak havlularinizi asarsiniz. Hem estetik bir gorunum kazandiracak hem de cok kullanisli olacaktir. Tabii ki merdiven ne kadar uzun olursa i$inize o kadar cok yarar :)
Yalniz Merdivenin dusmemesi icin ayaklarina sandalyelerde oldugu gibi plastik ayaklik takin muhakkak.


Daha once soyledim mi unuttum , yeni ta$indim ben. Eski evimde bu teknikle ölü alanlari hep degerlendirdim. Yatak odamizi bile.. Yeni evimde $u anda banyolarimiz tadilatta oldugu icin her yer her yerde. En yakin zamanda tadilat bitince merdivenlerimi dayayacagim ve sizinle payla$acagim :)

Yalniz 'kucuk' bir detayi gozden kacirmamam gerekiyor. Bebegim :)))
Cocuklu bir evde iyi bir fikir olmayabilirim. Temizlik ve tamir gunlerinde boy gosteren minikler, surekli banyonun ortasinda dikilen bir merdivene kim bilir neler yaparlar :)




Daha fazlasi burada
Son zamanlarda bu fikri kullanan cok dekorasyon magazalari gezdim. Ben bu guzelim merdivenleri bulamam diyorsaniz herhangi bir merdiveni alip boyayarak da i$e ba$layabilirsiniz..Haydi bakalim herkes depoya , merdiven aramaya :)


Hiç yorum yok: