Bu Blogda Ara

16 Nisan 2012 Pazartesi

BEYAZ dedigimde akliniza ilk ne geliyor ?

Herkes icin farkli bir anlam ta$idigina eminim. Ama a$agi yukari cevaplar $oyle olacaktir :
Beyaz , aydinlik demektir... Iyilik, masumiyet ,saflik demektir. Mukemmelliktir...Gelinliktir...Bodrum'dur.
Beyaz bayrak, iyi niyeti dillendirir. Beyaz guvercin, bari$in simgesidir... Beyaz bir sayfa, yeni başlangıçların ifadesidir.

Temizlik , duruluk , durustluktur...


Hani dalgalar sahile vurunca bir beyazlik gorururuz ya..köpük köpük!! Iste benim ilk aklima gelen beyazlik da o!! Bir de sahildeki beyaz cakil ta$lari...ah ah!!

Du$unun ki bir eve giriyorsunuz ve heryer bembeyaz...Tek duze beyazliktan bahsetmiyorum. Sut beyazindan krem beyazina kadar degisik tonlar kullanilmi$. Ara ara pastel renklerle ya da canli renklerle uyum icinde dekore edilmi$ beyaz bir oda. Yuksek tavanlar ve buyuk buyuk pencereler. Bol i$ik aliyor. Nasil? Hayal edebildiniz mi? Icinize huzur dolmaz mi? Rahatlar insan...

Yalniz bu beyazlik annem dahil cogu insana ayni huzuru vermeyebilir. Cunku ilk akla gelen soru , burayi nasil temiz tutarim , olur :) Haksiz da sayilmazlar. Riskli bir renktir beyaz. Temiz tutulmazsa felaket olabilir...

Ben bugun , haftanin zor gunu pazartesi, iciniz acilsin diye $u beyaz odalari payla$mak istedim sizlerle... Ve haftaya iyi ba$lamak icin bugunku sloganimiz :



 Umarim keyif aldiniz.
**** Bembeyaz bir hafta diliyorum herkese ****

2 yorum:

LAL dedi ki...

beyaz ve ahşap birlikte kullanıldığında çok güzel oluyor bence...ahşabın doğallığı beyazın sadeliği huzur dolu mekanlar...hele bir de köpük köpük denizi gören bir oda ise...tadından yenmez:)

Masal dedi ki...

Sana sonuna kadar katiliyorum. Beyaz ve ah$ap uyumu...ve buna bir de turkuaz kucuk detaylar eklenirse tadi daha bir guzel olur.