Bu Blogda Ara

15 Nisan 2012 Pazar

BIKE CHIC
Bisikletin modasi olur mu demeyin. Her$eyin modasi oldugu gibi bisiklete binmenin de modasi var. Google'da soyle aramalara sIk rastliyorum : ' The Perfect fashion accessory , a bike ' ya da ' What to wear to ride a bike '... Oyle ki Chanel bile bisiklet satiyor , o kadar yani :)

Ben ki bisiklete binecegimde geciririm en rahat kiyafetlerimi, giderim nereye gideceksem. Fakat durum hic de oyle degil modacilarin gozunde ;) Bu trend'in en buyuk sorumlusu da unlu fotografci Scott Schuman. Insanlari bisiklete binerken fotograflarini cekmek,  Scott Schuman'in imzasi. Fotograflarindan bazilari :
' Bisiklet binecek yolumuz var mi ki ne modadan bahsediyorsun! ' dediginizi duyar gibi oldum. Hic bahane istemem. Ararsaniz, bisiklete binecek cok yer bulabilirsiniz. Mesela Istanbul'daysaniz atlayin vapura, gidin Adalara.. Kiralayin bisikletlerinizi , araba-free sokaklarda cocuklar gibi gezin. Fotograf makinanizi ve piknik cantanizi yaniniza almayi unutmayin. Bisiklet uzerinde eglenirken fotograf makinanizla cok guzel kareler yakalayabilirsiniz. Aman fotograf cekecegim diye dikkatinizi dagitmayin, onunuze bakin , sakin du$meyin :)











Pazarini bisiklet uzerinde degerlendirmek isteyenler icin soyluyorum. Her an fotografiniz Scott Schuman tarafinda cekilebilir , ona gore giyinin :)







Bisiklete binmeyi seven unluler de var.  Benim favorilerim Diane Kruger ve Joshua Jackson. Ne tatli gorunuyorlar , degil mi ama?


 Jessica Alba , her zaman ki sirinligiyle
Naomi Watts ve Leiv Schreiber ailecek market ali$veri$inde
Jude Law & Brad Pitt
Mary Kate Olsen
Angelina Jolie
Kate Hudson
ve
Helena Christensen
 Agyness Deyn
 Veeee klasiklerden Audrey Hepburn

****Hepimize Iyi Pazarlar****

Fotograflar buradan : 21th Coco , Miss at la Playa , G living , The Sartorialist

2 yorum:

LAL dedi ki...

bu hafta ertelediğimiz bisiklet turuna kesin gitmeye karar vermeme sebep oldun!!!sepetli bir bisiklet kiralıcam sepetimin içine de laleler koyucam, bir paket erik bir paket çağla ile..baharı kutlamanın en güzel yolu olacak...ne giyerim die düşünmemiştim...bir seçim yapıcaz artık sunduğun alternatiflerin arasından...bu arada normalde ergenliğimde kendimi joshua jacksonımın yanındaki tüm kızlardan nefret etmeye programlamıştım amma velakin bu diane kruger ne menem bir şey kardeşim...kızı sevesim geliyor...ne kadar tatlı olmuşlar bu arada Agyness Deyn şaka mı...?!?!?!?!?

Masal dedi ki...

eger bisiklet turu yapabilecek imkanin varsa hic erteleme derim ben..eminim cok keyifli olacaktir. Hele de erik ve cagla ile :)
Diana Kruger'a gelince , kabul edelim yuzunden meleklik akiyor...sorry ;)