Bu Blogda Ara

13 Nisan 2012 Cuma

FRIDAY FASHION : Bugun ne giysem?

Ya$asin bugun cuma!! I$ ciki$larina gezmeler ayarlandi. Sabahlara kadar eglenebiliriz, oley!!! Ne de olsa koca bir cumartesi var yatakta vakit gecirebilmek icin. Gerci bu hepimiz icin gecerli mi bilemem. Misal ben!! Bebekli oldugum icin cumartesi de pazar da sabah 7:30 i$ ba$i :( Ama di$ari cikmak icin bu engel degil tabii ki...

Ak$am bir yere davetlisiniz ve $imdi kara kara i$ yerinde ya da okulda bu ak$am ne giysem diye du$unuyorsunuz. Bilmem artik planiniz ne, hava $artlariniz ne. Ben her turlu durum icin ortaya kari$ik oneriler sunuyorum bu ak$am icin. Eger begenirseniz ve elbise dolabinizda bunlara uyan $eyler varsa ne mutlu bana. Yoksa dert etmeyin.
Bugunku sloganimiz Audrey Hepburn'dan gelsin :


Simple, but nice outfit
Spring



*******************************
cage corset


Early Fall


*******************************
Transition Trend: Bright Pants

*******************************
IN THE ROCK ERA

*******************************
I hope life treats you kind




*****************************
Searching For an Answer



************************
Love is our resistance


*************************
Daha fazlasi burada





Ojelerinizi ve makyajinizi unutmayin ;) Ufak dokunu$larla fark yaratin.


Tamam karar verdim. Ben bu ak$am erkenden uyuyacagim ve pembe ruyalarima dalacagim. Gun uzun , sonradan karar degi$tirebilirim. $imdilik bunun hayaliyle gunumu tamamlayacak gibiyim ;)
 Size iyi eglenceler !!!


2 yorum:

LAL dedi ki...

oscar de la renta outfit is the best!!!

Masal dedi ki...

bence de ;) O nedenle sona sakladim zaten...