Bu Blogda Ara

5 Nisan 2012 Perşembe

MINT COLOUR: shade of green colour with a hint of blue

Her yerde turuncu gormekten bunaldiysaniz, alin size alternatif bir renk. Hem de modanin zirvesine yerle$mekte olan bir renk : Nane Ye$ili
Bu rengi artik her yerde gormek mumkun. Ben ki ye$il cok giymeyen biri olarak $imdilerde gozumu bu renkten alamiyorum. Hani gidip mint ye$ili pantolon alir miyim; bilemiyorum. $u anda sadece aksesuarlarla yetiniyorum. Yakinda giysi dolabim ' mint ' kokarsa $a$irmam ama :)



 Peki bu renge en cok yaki$an renk ne olabilir? Siyah ve pudra pembesini cok yaki$tirdim ben. Sizce?
 Bunlari da yemeyelim yaninda yatalim, o kadar guzeller yani!!
Bu haftasonu ne yapsam diye mi du$unuyordunuz? Alin size ali$veri$ yapmak icin bir bahane ;)

2 yorum:

LAL dedi ki...

Valla tam da bugün alışverişe gidecektim ve sen daha düşünürken ben mint yeşili pantalon bulursam almaya karar verdim:)

Masal dedi ki...

Ben de ba$inda almam dedim ama karar degistirmek uzereyim. Sanirim bir pair'de ben alacak gibiyim ;) Iyi ali$veri$ler!!