Bu Blogda Ara

13 Mayıs 2012 Pazar

ANNE OLMAK...

'Tanri her yerde, her zaman bulunamayacagi icin anneleri yaratmi$tir' diye okudum bir yerde...

Dogadaki hicbir canli yeni dogmu$ bir insan yavrusu kadar savunmasiz degil. Sen,ben.. hepimiz bir zamanlar bebektik ve ba$imizda hayata tutunabilmemiz icin canla ba$la ugra$an annelerimiz ya da anne saydigimiz ki$iler vardi. Onlarsiz bugun ne sen ,ne ben vardik...
Bu gercegi daha once de biliyordum. Ama gercegi farkina varma anim, kucagima bebegimi ilk verdikleri an oldu.

Ben anne olmayi kendimce tarif etmek istersem , soyle olur heralde...
Anne olmak ;

♥ Cani yandiginda neden ondan daha fazla caninizin yandigini anlayamamak...
♥ Dunyada bundan guzel bir koku olmadigini dusunmek...
♥ Derdini dile getiremeyen bir varligi hissedebilmek ve anlayabilmek...
♥ Artik 'Anne oldugumda anladim' diye ba$layan cumleler kurmak...
♥ Herseyi iki kere du$unmek ; kendimiz ve cocugumuz icin...
♥ Manevi bir arinma ya$amak...
♥ ve Mucizelere inanmak demektir
Bugun anneler gunu! Cocuklara du$en gorev ise onlara sIkIca sarilmak ve te$ekkur etmektir. Cunku bugun rahat uyuyabiliyorsak ; annemiz uykusuz kaldigi icin , bugun rahat yemek yiyebiliyorsak; annemiz ac kaldigi icin , bugun sevmeyi ve sevilmeyi biliyorsak , annemiz bizi sevgiyle buyuttugu icindir...
ANNELER GUNUMUZ KUTLU OLSUN
ve kucuk Connie Talbot'tan butun annelere gelsin bu $arki : ' Somewhere over the rainbow'



Hiç yorum yok: