Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2012 Cuma

MET GALA'dan goruntuler

 ''The Costume Institute Gala Met Ball'' NYC 'de yapildi. Buna ,sanat ve moda'nin birlestigi odul verilmeyen Oscar toreniydi, de diyebiliriz. MET'in uzun zamandir beklenen ve Elsa Schiaparelli ile Miuccia Prada'yi konu alan sergisi i$te bu acili$la ba$ladi.

Kirmizi halida unluler, dunyaca isim yapmi$ modacilarin tasarimlariyla kendilerinden cok bahsettirdiler yine. Hatta yankilari hala devam etmekte.

Peki.. Kim, ne giymi$ ?
Kar$imiza Prada elbisesi ile cikan Gwyneth Paltrow; sana da merhaba! Yandaki cepler cok cici degil mi? Bu sefer degisik bir $ey giyerek kendini ifade etmek istemi$ anla$ilan...
Nina Dobrev 'WOOOOOW' durumu yaratmi$  Donna Karan tasarimi ile...
Scarlett Johansson Dolce&Gabbana ile...Onu boyle gormeye ali$tik aslinda ama yaki$iyor hatuna.
Camilla Belle Ralph Lauren'le resmen ''Belle'' olmu$...Top 3'lumun icinde..
Geceyi sunan Carey Mulligan piril piril Prada'si ile...
Cok ama cooook begendim.  Supermodel Karolina Kurkova 70'li yillarin stili ile gozumu kama$tirdi valla.. Rachel Zoe tasarimi ile bu gecenin bir numarasi bence!!!!
Sofia Vergara, Marchesa'nin icinde deniz kizi gibi olmu$...
Leighton Meester da Marchesa ile ama ayni yorumlari yapamayacagim.. Olmami$.. Yuzunde de bir turunculuk anlayamadim.
Degi$ik ama begendim Christina Ricci 'yi orijinal Thakoon'un icinde. Siz?
Prada tercih eden bir diger isim ise Diana Kruger...Renk ve elbisenin alt tarafi cok ho$. Ama ust kismi gunluk kiyafet gibi durmu$. Saclarina yorum bile yapamiyorum...
''Do and Don't'' 'lar listesine girmeye aday Kristen Stewart Balenciaga ile...
Cate Blanchett 'i siyah Alexander Macqueen'le goruyoruz. Asil...
Kar$imizda Valentino tercih eden Sarah Jessica Parker. Bu koleksiyonu ve elbiseyi cok sevdigi icin bunu giymi$. Ke$ke koleksiyondan farkli bir parca secseymi$ , dedim ilk gordugumde.. Ama sonra yaki$tirdim ona bu civil civil elbiseyi...
Chloe Sevigny Miu Miu'lar icinde.. Tipik Miu miu iste , orjinal cizgisiyle...
Ve hakkinda en cok konu$ulan gecenin cifti Prada'lar icinde Jessica Biel ve Justin Timberlake...
Gecenin genel renkleri; pastel,siyah,kirmizi ve sari idi. I$te sarilar :
Biraz 'freaky' ama ben bu yari pembe saclari ile Coco Rocha'ya bayildim.
Geceye damgasini vuran moda akimi  'dantel'di. Iste bunlardan birisi de Heide Klum..
Yalniz dantel kiyafetiyle Marc Jacobs icin ayni $eyi soyleyemeyecegim:) Bu da moda mi derdirtti yani..Ne yaptin sen Marc???

Bir de en cok konu$ulanlar Rihanna ve Beyoncé 'ya bakalim. Ben hic be-gen-me-dim desem...
Beyoncé'nin giydigi Givenchy'i bir ba$kasi giyse, gecenin yildizi olabilirdi belki. Ama bu elbise Beyoncé'nin begenilen figurune hic ama hic olmami$.
$u gunlerde girdigi her ortamda $arkilarindan cok tarzi konu$ulan Rihanna ise nedense Tom Ford kiyafetiyle benim gozume cok hos gelmedi.

Ve felaket diye adlandirdigim kareler...
Kirsten Dunst 
Lana Del Rey
Mary Kate Olsen

Haydi oylari gorelim.. En sevdiginiz ya da en sevmediginiz unlu hangisi?

2 yorum:

LAL dedi ki...

Yorumlarıma başlayayım son hızla, zira resimleri görünce sayfanın sonunu getirinceye kadar çatladım:) Bence en ama en korkunç hal Kirsten Dunst, mürebbiye gibi, renk bir tuhaf turuncu...Kristen Stewart da cık hiç olmamış, Sarah Jessica Parker English Home yatak örtüsünü giymiş gibi...gerçekten beğenmedim... Ben Diane Kruger ´ı beğenmiştim ama sen saçlarına dikkati çekince katıldığımı söyleyebilirim...Gwyneth Paltrow´un cesaretini tebrik etsem de ben elbiseyi beğenmedim...Leighton gerçekten neden tuhaf bir turunculuk halinde anlayamadım?!?!?!Christina Ricci ´nin arkasında kurdela resmen komik:)Mary Kate Olsen´a yorum yapmayacağım, çok ağır olur...Küçük Michellerin hatrına susuyorum...Jessica Biel´ın kaküllerini hiç ama hiç beğenmedim!!!Bence de Beyonce ve Rihanna vasat bir görünüm içindeler...tamam Beyoncenin kalçaları bir marka ama bir kadına baktığımda popodan ibaret olması asil değil bence...
Beğendiklerime gelirsem, Scarlett Johansson efsane bir görünümde, güzellik ötesi olmuş...Heidi Klum bacaklarının sigortalı olmayı hakettiklerini kanıtlamış...
Camilla Belle Ralph Lauren harika bir elbise tercih etmiş, cuk oturmuş, ama ruj için aynı şeyi söyleyemeyeceğim...Cate Blanchett çok asil ve ders verircesine giyinmiş...İnanılmaz Bir Alexander Macqueen...Sarı elbiseleri genel olarak beğendim..ve son olarak MArc Jacobs törene gelmeden önce ne içmiş allasen!!!?!?!?!?!?!?

Masal dedi ki...

A$agi yukari ayni $ayleri du$unmu$uz LAL...O kadar cok tercihleri varken gidip en kotulerini giymeleri de bir ba$ari diyorum :)Mary Kate Olsen hakkindaki yorumlarin cok guldurdu.Artik moda ikonu olucam diye kendini yirtmaktan vazgecse iyi olacak. Bu son hali bunun 'statement'i olmu$ resmen:)