Bu Blogda Ara

6 Mayıs 2012 Pazar

Nil Elle'de...
...''Zaman sizin için islemiyor mu? Hep aynı Nil’siniz, bu nasil oluyor? Biz bir fark goremiyoruz.

- Tabii ki zaman benim tepemde de tik-tak’liyor ve kendimde degisiklikler goruyorum. Ama ben oyunu zamanin kurallarina gore oynamiyorum. Di$aridan bakan birinin “Cocuk mu bu?” diyecegi $ekilde davranmaktan, giyinmekten ve aptalla$maktan cekinmem. Ruhun ya$indan kucukse, bedenin de bu duruma uyuyor. Kendimi hicbir zaman olgun bir kadin gibi göremiyorum. Bu benim zihinsel bir problemim. Topuklu ayakkabı giydigimde bile, annemin gardirobundan bir sey a$irmi$ gibi hissediyorum.''...

Bunlari soyleyen caaaaanim Nil Karaibrahimgil ; ELLE'nin Mayıs kapak kızı. Cok severim ben Nil'i. Sempatik hali ile, duru guzelligi ile, cilginligi ile ve o guzel sesiyle benim kalbimi caldi :) Hele de dergiye verdigi pozlar sonrasi daha bir sevimli gozukuyor gozume.

Elle'nin mayis sayisi icin Italya'nin Portofino kasabasinda objektif kar$isina gecen Nil, Louis Vuitton 2012 ilkbahar-yaz koleksiyonunun en alimli kiyafet ve aksesuarlariyla prenses gibi olmus.

Blogumu takip edenler bilir , sIk sIk Louis Vuitton'i  payla$irim. Inanamadim o guzelim ayakkabilari Nil'in ayaklarinda gorunce. Cok yaki$mi$! Ben de istiyorum...
Daha fazlasini gormek istiyorsaniz bence gidin markete alin bir Elle..

...Hayatınızı dönemlere bölseniz, en önemli dönüm noktaları hangileri?

- Berin’le Suavi’nin ellerine dogmak, karde$im Onur’un cikagelmesi, kucukken bir gun anaokulundan iceri girdigimde hep bir agizdan “Aaa, Nil’e bakin ne giymis!” denmesi, dort duvari aslinda muzik kutusu olan bir evde buyumek; Bogazici’nde istedigim bolume yatay geci$ yapabilmem (oz guven patlamasi!), Serdar’la kar$ila$mak, “Ozgur kiz” olup taninmak, Sony’yle anla$ma imzalayip albumler yapmaya ba$lamak...
Ve Nil'le yapilan roportajin tamami burada

Nil'den en sevdigim kareler
Duru guzelligi ile...
Cilginligi ile...
Sempatik hali ile...

ve o guzelim sesiyle...kar$inizda Nil!!

Ruzgarsiz bir pazar diliyorum...

Hiç yorum yok: