Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Pazartesi Sendromu --- Ev Ofisi


'Pazartesi pazartesi cali$ma alanlarindan neden bahsediyorsun? Zaten i$te,ofiste zaman gecmiyor', diyor olabilirsiniz. Iciniz acilsin diye benim blogdasiniz ama ben ofislerden bahsediyorum :) Ne sIkIcIyIm... Ama benim bahsedecegim cali$ma alanlari , $irin mi $irin ev ofisleri. Ozellikle cocuklar icin olanlari...

Evde en buyuk ihtiyacim olan ko$e , cali$ma kosesidir.
Her turlu evragi,kagidi... zirti pirti atamayan ben ve e$iminin buyuk bir ofise ihtiyaci var. Bilgisayar ba$indayken birbirimizden isole olmamak icin salonda kucuk bir ofis alani olu$turmaya cali$iyoruz. Hem de odanin bir tanesini i$gal etmemek niyet... Hal boyle olunca ev ofisi cok goz onunde oluyor. Bu alani nasil duzenli,keyifli ve kulani$li hale getirebilirim diye internette dolanirken $u $irin cali$ma ko$elerini gordum ve payla$mak istedim.

Bana ilham verdi...Bazilari o kadar $irin ki cali$masam bile cali$iyor gibi yaparim ben bu masa ba$larinda :)

Cocuklar ve gencler icin olanlari da cok ho$uma gitti. Odalarinda boyle bir ko$e hazirlasaniz , eminim keyifle odevlerini yapacaklardir. Boyle duzenli tutabilirlerse tabii ki :)

Haftaniz is yerinde, evinizde, nerede gecerse gecsin ama keyifle gecsin.
Iyi haftalar!!!

Hiç yorum yok: