Bu Blogda Ara

15 Haziran 2012 Cuma

BEBEK $EKERLERI
Globalle$en dunya'da artik gelenekler de yayiliyor dunyanin dort bir ko$esine... Mesela bekarliga veda partisi, baby shower, anneler gunu, babalar gunu ya da bebek dogdugunda $eker verilmesi... gibi. Bir Avrupa kulturu olan bu $eker olayi duydum ki artik Turkiye'de de ba$lami$. Biz sadece nikahlarda verirdik $ekeri :) Olsun , guzel bir gelenek.. Bebege ve anneye yapilan ilk ziyarette te$ekkur etmek adina hatiralik $ekerlerin verilmesi ho$ bir durum..

Burada bu gelenek yillardir devam etmekte...Ne kadar cep telefonu ile haber verilse de, bebek dogar dogmaz evlere kartpostal dagitilir ve ziyarete gelenlere $irin mi $irin, renkli mi renkli bonibonlar sunulur.
Neden mi bu konu? Ben pazartesi gunu yenge oldum!!! Gorumcem ( bu kelime kulagama tuhaf geldi birden soyleyince :) yani e$imin karde$i dogum yapti. Dunyalar tatlisi bir oglu oldu. Onun mutlu tela$i icindeydik kac gundur... Cok da guzel $ekerler dagittilar. Payla$mak istedim. Hem de yakinlarda bebek sahibi olacaklara fikir vermek amac.

Burada en populer olan $eker sunumlarini payla$mak istiyorum..
Mesela plastik ordek ve mantar ile verilenler en cok tercih edilenlerden...
Benim en sevdiklerim ise minyatur kiyafetler ile verilenleri...Bir de kucuk bohcalar icinde olanlari..Hem hamileliginde vakti olanlar icin zevkli bir ugra$ olur..



Hesapli oldugu icin en cok tercih edilen kutular da cok ho$...
Cupcake cilginligi burada da devam etmekte...


















Bonibonlar yerine sabun ya da banyo toplari verenler de var. Ya da kucuk $i$elerde likor...
I$te daha fazlasi..
Erkek bebekler icin fikirler:
Kiz bebekleri icin :

Veee bizim yegenimizin karti ve $ekerleri...

2 yorum:

LAL dedi ki...

sbah sabah ağız sulanmasına sebebiyet verdin Masalcım... el izleirne bayıldım, benim favorimde kıyafetli olanlar oldu ama kız çocuğum olsa ki bu çoooooook uzak bir geelcekte düşündüğüm bir olasılık:) parfüm işşesi gibi olsun isteyebilirdim, hani böyle çok güzel kokular vardır yemek istersin ama olmaz...o hesap:)

Masal dedi ki...

aslinda super bir fikir...Parfum dolduran dukkanlarda kucuk kucuk $i$elerde yaptirilabilir..