Bu Blogda Ara

26 Şubat 2013 Salı

2013 Bahar renkleri

 
Oyle bir haldeyim ki,  modayi yakindan takip etmekten uzak. Ben ben degilim yani. Cunku $u anda ki bedenim gercek bedenim degil. Gercek olculerime donebilmem icin sabirla beklemem ve azimle zayiflamaya cali$mam gerekiyor.
 
Neden mi? Aaaa soylemedim mi size? :)
 
Masal'da yoklugum uzun surmu$tu, farkina varmi$sinizdir. Bu surede ikinci hamileligimi saglikla tamamladim ve dunyalar guzeli kizim dogdu.Benim guzel melegim tam bir aylik. Gunden gune canlaniyor, kilo aliyor , guzelligine guzellik katiyor.
 
Ben ise farkli bir haldeyim. Dogum sonrasi bir anne nasil olursa oyleyim i$te. Mutlu, bebegine kavusmanin verdigi huzurla dolu , ona her baktiginda duyulan sevgi patlamasi ama ayni zamanda uykusuzluk, yorgunluk , bu gobek nasil eriyecek kaygisi...saymakla bitmez.
 
Ali$veri$e gidince benim halim son 8 aydir yukaridaki fotograftan farksiz. Bu durum yine de bahar modasini takip etmeme engel olmamali, degil mi?

2013 Bahar renkleri yine civil civil, insanin icini acan renkler!

En nihayetinde moda i$te! Her yil ayni olmasa da renkler, tarzlar birbirine benziyor. Yeni sezon ali$veri$ine cikmadan once elbise dolabinizi bir karistirin, derim. Eminim 2013 modasina uygun bir $eyler cikacaktir.

I$te bu baharin renkleri:

Peki bu sene neler moda? Cizgiler, cicekli desenler , firfirlilar , deriler ve canli mi canli renkler...

 O guzel mini sortlar ve mini el cantalari...
 
Benim favorim nedense sari. Gune$i cok ozledigimden kaynaklaniyor olabilir...
Bu baharin sarisi bu kadar canli degil hatta altin sarisi hic degil. Daha pastel. Ama ben yine de begendigim sarilari ve onunla kombine edebileceginiz diger renkleri payla$mak istiyorum.







Work Outfit


Office: Black, Grey & Yellow


Love on a train


Get the look: Kasia Tusk


Get the look: Miranda Kerr


Get the look: Miranda Kerr


Wendy's Lookbook


Siz bu bahar hangi rengi kendinize yakin hissediyorsunuz?


Hiç yorum yok: